Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine BARVNA KRILA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S Spletno trgovino BARVNA KRILA (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja Mojca Baloh (v nadaljevanju: prodajalec). Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo (podatke za prijavo obiskovalec prejme na vnesen elektronski naslov, geslo lahko kadarkoli zamenja). Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

 

BARVNA KRILA, umetniško ustvarjanje, Mojca Baloh s.p.

E-pošta: info@barvnakrila.si
GSM: 040 803 318

Naslov: Polje 22, 1410 Zagorje ob Savi
Davčna številka: 65066693

Št. opravilne dejavnosti: 90.030, 47.910, 62.010, 63.110
Datum vpisa pri registrskem organu: 17. 1. 2017

TRR: SI56 6100 0001 5950 542 (Delavska hranilnica d.d.)
Nisem zavezanec za DDV.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti izdelkov in storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene izdelovalca oziroma cene, ki jih oblikuje sam prodajalec.

NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine (po predračunu)

Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

CENE

Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak z registracijo v spletno trgovino.
DDV ni vštet v ceno izdelka v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Cene so končne za določen izdelek, brez stroška poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnemu trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno – v obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

 

REKLAMACIJE

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke in jih bo prodajalec brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru prodajalec krije stroške poštnine. Prodajalec pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz prodajalčeve strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.
Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti prodajalca v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.
Prodajalec ne odgovarja za eventuelne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je prodajalca pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

 

DOSTAVA

Pošiljanje po pošti

Naročilo izdelkov na zalogi, bo odposlano najkasneje v treh delovnih dni od prejema nakazila na TRR. Izdelki bodo dostavljeni z navadno priporočeno dostavo Pošte Slovenije. Dostava pošiljk je po pravilniku Pošte Slovenije lahko tudi do 3 delovne dni, ampak so pošiljke praviloma dostavljene že naslednji dan.

Če prodajalec ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago morda ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. V primeru, ko prodajalec pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu.

Stroški poštnine in pakiranja znašajo 2 €.

Poštnina je brezplačna pri naročilu nad 50 €.

 

VARNOST

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je Mojca Baloh.
Mojca Baloh se zavezuje, da bo ščitila vašo zasebnost in razvijala tehnologijo, ki vam omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino Barvna krila. Z uporabo spletne trgovine soglašate z načini uporabe podatkov, ki so opisani v tej izjavi.

 

PRIVOLITEV

Z registracijo na spletni trgovini  se strinjate, da prodajalec zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v tej izjavi.

 

ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV IN REGISTRACIJA

Za nakupovanje v spletni trgovini  se mora uporabnik registrirati. Pri registraciji mora uporabnik izpolniti osebne podatke oziroma podatke o pravni osebi. Uporabnik mora izpolniti podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo.

Podatki za osebni račun

  • Ime (*)
  • Priimek (*)
  • E-poštni naslov (*) (Naslov mora biti veljaven, saj boste nanj prejeli podatke o registraciji. Prav tako boste nanje prejeli novo geslo, v kolikor bi pozabili obstoječe)
  • Telefon (*)
  • ID št. za DDV
  • Firma oziroma podjetje
  • Pošiljanje e-pošte (*) (Označite ali želite prejemati informacije o izdelkih, novostih,…)
  • Podatki za plačilo
  • Telefon (*)
  • Naslov 1 (*)
  • Naslov 2
  • Stanovanje
  • Mesto (*)
  • Država (*)
  • Poštna številka(*)

 

PODATKI ZA DOSTAVO

Polja so enaka kot pri podatkih za plačilo. Podatke za dostavo lahko vnesete različne.
Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni trgovini. Prodajalec te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine.

 

SPREMEMBA OSEBNIH PODATKOV

Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke, naslov za dostavo in naslov na plačilo. To stori tako, da se prijavi v spletno trgovino in izbere možnost Moj račun.

 

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec zbira podatke na spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Podatke lahko uporabi tudi za naslednje namene:
•    internih tržnih raziskav
•    obveščanja strank o novostih na spletni trgovini
•    obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje Mandala

Varovanje osebnih podatkov
Spletna trgovina se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu zasebnih podatkov. Vaši podatki se bodo uporabljali samo za interne namene Barvnih kril in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporaba piškotkov (ang. Cookies)
Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.
Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahko to določite v nastavitvah brskalnika.

Odgovornost
Prodajalec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali prodajalčeve poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

 

KOMUNIKACIJA

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik prijavil na e-novičke.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

 

OBVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične (možna so odstopanja pri odtenkih barv). Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.