Dostava | Poštnina

DOSTAVA

 

Pošiljanje po pošti | Nakazilo na TRR

Paket izdelkov na zalogi, bo odposlano s priporočeno pošiljko Pošte Slovenije na naslov, ki je naveden pri naročilu, najkasneje v treh delovnih dneh od prejema nakazila na TRR (pred zaključkom nakupa izberete možnost plačila po predračunu – na e-naslov prejmete sporočilo s podatki za nakazilo).  V primeru, da nakazilo ni poravnano v sedmih dneh po naročilu, bo naročilo stornirano. Po oddaji paketa na pošto, prejmete e-sporočilo o zaključku naročila.

Dostava pošiljk je po pravilniku Pošte Slovenije lahko tudi do 3 delovne dni, ampak so pošiljke praviloma dostavljene že naslednji dan.

Cene izdelkov ne vključujejo stroška poštnine. Stroški poštnine in pakiranja znašajo 2 €.

Brezplačna poštnina je pri naročilu nad 50 €.

 

REKLAMACIJE

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke (s priporočeno pošiljko in kopijo računa) in jih bo prodajalec brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru prodajalec krije stroške poštnine. Prodajalec pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz prodajalčeve strani.

Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti prodajalca v osmih dneh od datuma prejema izdelka.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če je možno, vam jih prodajalec zamenja z drugimi izdelki iz spletne trgovine v enaki vrednosti. V nasprotnem primeru bo prodajalec kupcu vrnil denar za izdelke (poštnina je strošek kupca), v obliki nakazila na transakcijski račun kupca.

V kolikor se paket fizično poškoduje, manjka vsebina ali se kažejo znaki odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.